Back to bloggen !

Ja, det va ett bra tag sedan jag bloggade sist, så får slänga in ett inlägg som kommer handla om de veckor jag inte bloggat om, i kortfattat version! :)

Innebandyn - Positivt! Japp, det är bara positivt. Vi vinner mkt i serien och så har vi gått vidare i DM då vi slog ut de tidigare obesegrade serieledarna - Hjärnarp med 1-0 ! Och det får vi väl tacka Anna Pettersson för. (Eftersom hon gjorde målet) men även våra hårt jobbande lagkamrater! Helhärlig vinst! :D
En annan sak som är positiv är att jag vet vad som är fel på mina "underben". Vaderna gör ont för att jag dricker för lite vatten, så jag ska starta med att dricka 2 liter om dan ungefär, ett tungt jobb med tanke på hur mkt jag gillar vatten! Benhinnorna gör bara ont ibland, men har "skydd" till dem nu, så jag mår förhoppningsvis hur fint som helst efter JUL ! :)

Skolan - Folket i skolan har börjat fatta vinken med att inte alltid vara sura och att det faktiskt är allmänt hyfs att le åt sina skolkamrater och lärare! Applåder!
Dock, har skolmaten INTE blivit bättre, de får fixas till efter JUL i alla fall! 

Umgänget  - Har haft så jävla roligt med alla nu! Träffat nya o kommit närmre de "gamla". Ja, det är bara för trevligt! För att nämna alla med ett gemensamt namn: Innebandyfolk! Ja alla har någon form av anknytning till innebandy, och det gillar vi! :)
Det har även blivit en hel del festande, där vi påminner oss om dessa repliker ^^

"FKIF, det är vi! :D Hahaha"    (2 anonyma)
"Fan, va jag e full nu! Hahahaha"  (_ _ _ _ _) :P
"Wiho!, Julia kom vi åker rulltrappa! :D"   (En askalas full _ _ _ _ på knutan) Haha!
"Vad sysslar ni med?"   (_ _ _ _ s mamma)
"Vad är klockan?......9.......Shit! Julkalendern börjar nu!! Sätt på tvn!!!"  (En morgonpigg _ _ _ _)
"Bosse!"   (_ _ _ _ _)
"Äh, jag sticker tillbaks o lämna paraplyet"   (Danny, på väg till bussen i ösregnet) :P
 
Plus mkt mkt mer. Men roligt har det vatt! :)

Så med detta tackar jag för mig, och ja, jag ska skärpa mig med bloggandet! Jag lovar!
(Lägg även märke till min juliga design! Rött, nu såhär till JUL :))

Over and out >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0