Jul, jul, jul .

Ja nu har det hunnits med mycket! På bara 5 dagar har vi fått lov, vatt på retro, slappat, ätit julmat 23/12, firat jul :), ätit julmat 25/12 med farmor o farfar o farbror, shopping 26/12 (idag). Lyckat lov? Jajjemensam! Har till och med hunnit städa lite! Inte alls dåligt för o va mig! 
Så vad händer imorgon då? Hm, fixa lite till på rummet och sen synas med Anna lite, ta det allmänt lugnt. Ja vad ska man göra egentligen? Favourites åker så de blir inte mkt med dem...Nej det ser ut att bli chill o shopping fram tills nyår! ja då jävlar! Haha. Hoppas på det bästa :)

Först trodde jag att ni skojjade och jag vet fortfarande inte om jag ska tro på det.. :S Jag blir förvirrad och förtvivlad, förstår inte :S Om det e sant,....asså ni får inte flytta, ni får inte! Jag vill inte det och det vill inte ni heller!!! Usch, vill inte tänka på det! . . .

Innan va vi 4 nu e vi 2 jag mår bra men jag saknar det . <3

So long.
Over and out >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0