Engelska ?!

Klockan är 03.59 och jag är vaken! Jag har spenderat hela jävla natten med att läsa en bok som verkad bra i början och så nu när jag väl läst klart den fattar jag ingenting!? Jag är så sjukt irriterad nu! Jag lästa lite på sista kapitlet så tänkte jag så: jag sätter ihopa det såhär så blir det skitbra och allt! Men jag ångrade mig och läste hela bokjävlen! Och gissa vad? Jag tänker göra exakt som jag tyckte va bäst från början!!! Alltså jävligt onödiga timmar framför den jävla äckliga fittbokjäveln!!!!!!!!!! (ursäkta mitt språk men allvar!) Jag pallar inte engelskan mer, jag e så irriterad på våra meningslösa lektioner att jag skulle kunna spy!!!!!!!!! Imorron kommer jag antagligen att vara mer irriterad än jag någonsin varit! och avsluta dagen med en fet jävla kladdkaka med sjukt mycket grädde! DET och mina underbara pinglor är det ENDA som kan rädda min dag imorron, och så får det bli! ÄCKEL BOK!!!!!!!!!!!!FATTA CP DEN E! Aaaaaaaa!!!!!!!!!

VARNING: LÄS ALDRIG BOKEN "FEELING SORRY FOR CELIA" I ENGELSKA!!!!! BOKEN HANDLAR FAN KNAPPT OM HENNE ENS: SÄRBOK!

GONATT SOM FAN !

Kommentarer
Postat av: Emmie

Detta inlägg skulle JAM läsa, då hade du dock inte fått MVG i "ditt språk" HAHA. För jävla härlig blogg babe!

2007-11-07 @ 14:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0