Tisdag.

Sitter i skolan, har media och är allmänt svintrött! Denna skola den tar kål på en. Speciellt italienskan. Vi har alltid läxa och jag fattar typ inte mycket. Klart jag fattar så, men vi går alldeles för fort fram man hinner inte lära sig språket, lönt att man e på lektionen då? NEJ! . Alla språklärare tror att man bara har just deras ämne och att man kan lägga ner hela sin fritid på att göra språkläxor och allt sånt. Men nej! Julia har faktiskt ett mer varierat liv! Jag har vänner, innebandy och massa annat mys som jag ska ha tid till, och språk kommer tyvärr aldrig att ta dessa platser! (inte säker på att ni fattar vad jag menar med allt detta, men man behöver itne fatta allt!) :)

För övrigt. Vi har ju haft lov nu och det har vatt riktigt skönt. Har fixat om på mitt rum och har numera en egen, fin, tät och låsbar dörr! Japp! tro det eller ej, men så är det! Kan säga att jag e glad för detta. Så ut med dragspelet och in med det stabila träet!
Annars har jag bara tagit det lugnt på lovet, vilket lov är till för! Men jag har givetvis tränat också, jodå inte ska man komma undan så lätt. Men träningarna är för det mesta alltid roliga nu, så det är inte precis någon "jobbig sak" att pela sig ut i idrottshallen! Nej det e bara kul :)

Idag, ska jag bara hem, ta det lugnt, kolla tv o allmänt chilla. Sen måste jag läsa en satans eng-bok så att jag kan redovisa den muntligt imorron. Sjukt jobbigt att ens tänka tanken, men sen drar man o tränar och så blir dagen plötsligt mycket bättre! Och sen när man kommer hem ska man bara slänga sig på sängen och gosa ner sig! Fint e det! . 

                          
over and out >                                               


Kommentarer
Postat av: Becca

Då kommer inte jag att ha problem med att komma in i ditt rum nu mer, hade alltid problem med den andra dörren :P

2007-11-08 @ 19:41:32
URL: http://rebeccabengtsson.blogg.se
Postat av: Becca

Då kommer inte jag att ha problem med att komma in i ditt rum nu mer, hade alltid problem med den andra dörren :P

2007-11-08 @ 19:41:47
URL: http://rebeccabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0