Skolan, innebandy och benont.

Ja, då va de dax att slänga in ett nytt blogginlägg! woho !
Så, var ska man börja ? Berätta om helgen lite o jobba sig frammåt?
Fredes: Först va jag i idrottshallen o kollade på "favoriterna". Men kunde bara se typ en kvart av hela matchen, för sen bar det iväg mot Furulund (HALV 9 - MATCHSTART - BORTA  I FURULUND, vem fan sätter en sån tid?!) I alla fall, drog dit med the "B" och spelade 4 lika mot Kävlinge "B". Helt ok, fick se de som en träning inför lördagens match.
Lördes: Spelade borta mot Åstorp/Kvidinge, okänt lag, förlorade med 3-6 typ. Helt ått helvete, men känner oss revanschsugna när dem gör entré i Landskrona Idrottshall! Hur som, party up på kvällen....Helt ok, lite sletet men men, efter många om och men, trampade jag o Anna hemmåt i kylan på våra cyklar!
Söndes:
 Kan bara kalla denna dag för en Idrottshallsdag, rakt av!
Först körde pappa mig till ih, mötte upp Rebecca, hitta Sebbe o Mackan så vi satte oss vid dem. Sen började matchen, dem förlorade...tråkigt som fan. Sen va de herrarna o dem förlorade också, någon förbannelse över Landskrona Falcons denna helg eller? Hm...Så där satt jag alltså, från klockan 12.30 - 18.00 o kollade på innebandy. Haha, alltid ngt....Tur att kiosken o fint folk fanns i närheten :) (om man nu tänker så).
Sen va de hem o sooova.
Igår: Skolan, sen hemmåt, sova, datan, slappa, tvn, datan....Alltid trevligt, om rätt folk e inne ;) Haha.
Nu: Sitter bara i skolan har Psykologi med Britt Nordberg. Alltid lika trevligt ;) Haha.
Träning idag, ser fram emot den faktiskt,. både på ett o annat sätt! :) Men är nervös som satan inför matchen på tors! Men det ska vi klara av! .
Funderar på en sak, jag har haft ont i min vad nu jättelänge...Tänk så e där en typ blodpropp eller något sånt, en knöl som inte ska va där?! En klämd nerv?! Måste nog kolla upp det!

Hur som, ska fixa vidare med psykologin!
So long, people .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0