1 april.

Skojjarnas dag, idag då ja! Någon därute i vårvärmen som åkt på något? Hoppas det, det är kul! Haha! Dock inte lika roligt när man själv råkar ut för det...

Dagen
startade med att jag steg upp, skickade mitt arbete till Wiven och kom på att i och med att jag var klar, började jag inte förrän 3 timmar senare. Nice! Jag tog det lugnt i soffan med lite te och tv-tittande och tiden gick, plötsligt - dax att göra vid sig...Jag stod och tog på mig när min kära syster kommer in, vi pratar lite så, samtidigt som jag tar på mig och då skriker hon: Aaaaah! Vad var det!? Jag blev sketarädd och flög upp i sängen! Hon tittar mot ena hörnet på mitt rum och säger att hon såg något som såg ut som en mus bakom tvn. Jag var helstirrig och stressad som fan, så jag visste inte vad jag skulle göra..Till slut kan hon inte hålla sig längre och brister ut i skratt, jag fattar ingenting.....Sen säger hon "april?!"...... slog det mig! Visst tusan, det är första april i dag och hon åkte på en mopp!

Sedan öppnade jag ytterdörren och möttes av en klarblå himmel, och då menar jag verkligen klarblå! Riktigt härligt! Kom till skolan, möttes av Andrea och sedan snacka o skratta jag med Becca, Johanna, Amanda o Louise, sen berättade Louise om ett aprilskämt hon dratt för Agnes, givetvis hade Agnes gått på det, haha! Kan se det framför mig :D Haha! Sen dök Emmie upp så gjorde vi psykologin och snacka skit, sen gick vi in till Brittan o redovisa svaren, fick en del skratt där med! Och sedan va skoldagen slut, men absolut trevligt, förutom att jag hade en väldigt dålig hårdag...

Gick en runda när jag kom hem och sedan var jag med pappa på Härliga Hem, Bauhaus, IKEA och lite sånt. Nu tar jag det bara lugnt, ska ta en kopp av något varmt och sedan slumra in, lite sudokulösning blir det också, tidsfördrivande, rolig hjärngympa, hur bra som helst! :)


Glad Vår,
julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0