26 april .

God dag.
Just nu sitter jag här och tänkte skriva lite om dagen och dagarna som varit. Jag har hunnit med en del, men ändå inte så mkt. Hm..

SM - finalerna (innebandy sklrt) i Globen: Jätteroligt faktiskt. Stockholm är en fin stad och jag har aldrig varit i Globen (jo nu) och dessutom fått beskåda mkt bra innebandy! Tänkte sammanfatta lite..
Det började med en satans lång bilresa, men helt okej. Hade en del stopp för att fylla på magsäcken och sträcka på the legs. Sedan körde vi o körde (eller jag åkte), och till sist kom vi fram till vårt hotell in Sthlm. Hotellet bjöd på buffé av hög rankning med både sallad, mat och ca 7 olika efterrätter och lite lite ögongodis! (sånt som vi gillar).
Dagen efter blev det frulle, lika god som buffén och sedan fixa sig och iväg mot the Globe (nej inte Shakespeares). Vi hade lite tid över så vi tog en liten "kolla i affärer". Vi hamnade på H&M, jag skulle se om dem hade en väska där som jag vill ha och där stod jag och letade. Så helt plötsligt blir jag skrämd (eller va man ska säga) så tänkte jag så "vafan sysslar syrran med?" Haha. Så kollar jag upp o ser Maria, Nina, Tulls och Sara! Haha, om jag blev chockad? JA. Haha. Dem skulle också glo innebandy och glada var dem. Men det var kul att se dem, känns helt länge sedan sist, men snart drar sommarträningen igång så då ses vi agian ;) Haha!
Måste även nämna att jag stötte på Gabbs i rulltrappan, hon skulle upp och jag skulle ner, alltid lika trevligt att möta henne också :)
Eftermiddagen och kvällen bjöd på endast bra saker och det var verkligen en upplevelse (låter värsta, men för att endast sett dem lagen på tv var det så bra). Jag stötte även på Danny, som hade satts i arbete av sin flickvän. Haha. Men det var trevligt att prata med lite skåningar! Kände mig trots allt ganska ensam (men jag hade min familj med, om ni inte visste det) Haha. 
Ja, det var ungefär så det såg ut. Ännu en oförglömlig liten "Sverige-trip" med la familia.

Mer som hänt är väl att anna-hjärtat har åkt till France för att njuta av livet lite och hälsa på Sofie :)
Saknar henne lite, men vi ses ju imorron! För då kommer hon hem! :) Sen ska vi ta en dag med bara mys o slapp o god mat á la AnnaJulia. Hur fint som helst <3 :)

Skolan
  ser väl ut som vanligt, bara det att vi har sjukt mkt att göra till mån o tis, men jag är inte den som ger upp så det blir massa plugg! Men tur man inte är ensam om pluggandet, jag har ju Ems som avnjuter detta fenomen med mig, och det har även blivit en del mys o powerwalk, men det är bara skönt! :) Next up: Kolla på Dagboken.

Idag ska jag bara ta hand om mig själv och ja typ njuta av livet eller något. Om en stund blir det fika med mams o paps i trädgården, sedan grillning ikväll, hur fint som helst!

Vädret - Sommaren 08 kommer att bli precis så som vi drömmer om att ha det!
Vädret är i toppklass just nu, och solen verkar älska vårt lilla samhälle just den här månaden, vi hoppas såklart att solen ska fortsätta att göra det, så vi kan få det enda vi vill ha! EN SOLIG, VARM SOMMAR!!

"Sommar utan sol, är som oboy utan choklad"
- quotation by me.



over and out >
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0