11 augusti.

Today har jag tagit det väldans lugnt..städat o haft mig men det har ändå varit en lugn dag...Jag har livnärat mig på mackor hela dagen(!) jag har seriöst bara ätit mackor..haha, och jag kan säga att jag trivs med det, för mackor e så jävla gott! Nog om det...

Efter en dryg dag blev det en myskväll hos Anabanana :) Kollade på filmen Enough och ja den var mycket bra! Sist jag såg den filmen var faktiskt den första gången och det var faktiskt hemma hos Elin (Condrup) med hon, Emmie och Amanda tror jag....Och det var inte igår... Haha, men alltid kul med såna minnen..

Som de flesta vet är jag en nattmänniska så nu blir det en film, tror jag ska se en "ny" Wallander...de är alltid så spännande så dem kan man inte riskera att somna till, vilket passar mig bra, då jag vill vara uppe nu! Haha...
Till filmen blir det massa goda mackor med ett fett glas varm oboy (bara för de va så längesen) och kanske en liten godbit om någon annan i familjen inte lagt beslag på de...



Min mysiga kise, Zsa zsa :)









Imorgon bjuder jag på bilder från helgen!
God Natt (för er som ska sova nu)
julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0