15 augusti.

Här sitter jag o borstar tänderna!
Vaknade tidigt idag (inte nu då) men har slappat framför tvn hela dagen så dfr har jag inte börjat göra ve mig förrän nu, men nu är jag igång..

Today:
 -   Fixa klart allt på rummet så garderoberna kan tas ner... (Ska göra om lite...bilder kommer när jag e klar -  främst for you Becca :) )
 -    En liten runda på stan för att fixa lite saker och se om jag hittar något annat roligt, hörde på villovägar att det var rea i stan och det är ju bara ett plus!
 - Träna
 - Festa loss lite
 - Krya på Annahjärtat

Om ni undrar det med Anna så läs hennes blogg; http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2962583
Hoppas iaf att allt går bra osv. Men hon brukar klara av sånt!
Be strong!



Nu blire duschen.
Take care (v

julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0