4 augusti.

Just nu
sitter jag här och har nyss fulladdat datorn med nya låtar och nu menar jag itne nya som i ny-utkomna utan gamla och halvgamla - godingar som saknats jag är helt slut i ryggen nu, det är inte skönt att sitta vid min dator!

Helgen har varit förträfflig!
Fredes, glass på campingen med vänner
Lördes, shopping och fest på kvällen
Söndes, Städ-solning och söndagsmiddag hos farmor o farfar

Jag är helnöjd, men supertrött nu, ni vet jag jobbar som ett djur! Haha ;)
Därför blir det 1 citat som helgen får stå för + en liten diskussion oss vänner emellan de är för närvarande - anonyma!

Citat: "Skor är överskattat"

Diskussion:
Person. 1: Jag vill ha en äldre kille, bara för att se hur det är...
Person. 2: Jaa, typ så 22-25 någonting...
Person. 1: Njaa, jag tänkte mer en sisådär 30-32...

Hahaha, jag får aldrig nog av dessa kommentarer, got to love it ;)     



   







Nu blir det sängen och lite tv.
God Natt.
julie


Kommentarer
Postat av: linnea

haha, gissa vem jag tänkte på direkt? 30-32? ahahhahaha:P

2008-08-07 @ 16:48:04
URL: http://linnejaj.blogg.se/
Postat av: Anna

30-32 är de finaste;) haha!

2008-08-07 @ 18:07:05
Postat av: Julie herself

Haha, de sjukaste är att jag håller med nu! Jag måste säga att jag förstår... :P

2008-08-10 @ 19:40:54
URL: http://juliagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0