18 december.

Shit va tiden går fort alltså!
OCH IMORGON FÅR VI JULLOV!!!!!!!!!

Japp, nu är det bara en sketen dag kvar i skolan,
men tror ni inte att jag har läxor? Jo de klart! EN jävla text-uppgift som ska vara klar idag innan 00.00 ! VIlket ger mig exakt 53 min, som det ser ut nu.
Jag kommer inte att göra ett bra arbete och jag kommer knappast känt att jag gjort mitt bästa, men för en gångs skull bryr jag mig inte ett jävla dugg! Jag tänker faktiskt göra detta arbete så mycket jag har tid till, sedan får det vara bra! Nu ska jag ha jullov!

Träningen idag - rolig (med tanke på att de va ett tag sen jag tränade sist, pga att jag vatt sjukling denna vecka) Känns lite sad att inte träna, men fan så skönt! Fast vi kommer ändå träna med DJ18 nu inför - håll i er -
GothiInnebandyCup - 2009! Längtar som fan!

Nej, nu knappar tiden in och det är dax för mig att göra de jävla arbetet!

Dagens klockrena kommentar får min His/Sv lärare Rickard, för att han är så jävla bäst!
Vi diskuterar huruvida källor i form av böcker är bra eller inte, hela gruppen känner sig nöjda med svaret att "böcker är den bästa källan" och man tänker att man liksom fick till det där svaret...Vad slänger då Rickard ur sig? (som den oförutsägbara människa han är)
- Ja, okej....så "Mien Kampf" är alltså en bra källa?
Alla blev tysta.....
Hahaha, de låter torrt, men fatta så kul de va! :)


- bra källa?

(JAG ÄR ABSOLUT INTE NAZIST!!! TRO INTE DET; LÄS DÄR UPPE FÖRST!)


Nä, nu MÅSTE jag plugga...
See ya!
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0