23 december.

Nu är det bara en dag kvar till Julafton.

Ja vad har jag gjort sedan jag fick lov i fredes?
- 18års festen, tack för allt alla mycket fina presenter som jag kommer att få användning av! Jättefina och ja man kan bara tacka!
- Julhandlat
- Julhandlat
- Julhandlat
- Slappat
- och tränat


Ja jag har faktiskt julhandlat för det mesta. Igår va jag på VÄLA och IKEA med alma, hittade sjukt mycket - tyvärr saker jag själv ville ha - men även många julklappar som fick följa med hem.
Idag startade jag dagen med nybakade bullar o ett choklad-wienerbröd.
Sedan slöade jag lite och efter det packade jag träningsväskan för att åka och göra lite nytta. 
Gick faktiskt bra och nu känner jag mig bra. Haha...

Därefter blev det en sväng till Lödde - hamna även på Center Syd och fick fatt i de allra sista julklapparna!
Där träffade jag även Ronja :)

När jag kom hem hade mamsen varit snäll o dammsugat mitt rum och hängt upp en julstjärna för att även jag skulle få lite julkänsla på mitt rum och nu är där mys :)

Nu ska jag kolla klart på de avsnitt jag missat av Mysteriet på Greveholm som jag valt att följa detta år, eftersom jag blev så sjukt besviken på årets julkalender! Efter det ska jag måla mina naglar i rött (för den som bryr sig) och sedan sova som fan.






GOD JUL
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0