29 december.

Jaha, här ligger jag o slöar...
Nej jag bara myser lite, har faktiskt vatt vaken länge. Och ska alldeles strax bege mig in i duschen!

Idag ska jag:
- till stan o fixa
- städa mitt rum (med vår nya dammsugare, som ska vara bra?)
- övningsköra med mamma
- träna innebandy
- köpa ett efterlängtat choklad kanske?

Ja det var inte så mycket men har man lov så har man :)

En del av mina julklappar:
 
Tröja
Skor
Chokladbok
Boxhandskar + sån "säck"
Mp3 (jävligt behövligt)
Småsaker
Tesil eller va de heter
Fotfil
Yatzyspel
+ 4 smörknivar som jag gav till mamma o pappa
och 1 presentkort o pengar :)

Ja jag hade faktiskt en fantastisk jul; god mat, bra stämning, fint sällskap och underbara tvprogram !
Hoppas alla hade det lika bra som jag :)


Annandagen följde jag med mina päron till Nova Lund o de affärerna runt om för att sätta sprätt på mina julklappspengar. Jag hittade en kamera som jag behövt länge, en megasöt liten dvd som va sjukt billig och sen skulle jag bytat mp3n till en röd, men de va ingen sån fin röd så jag får nöja mig med en svart, det gör inget för den är fin den med. 

Igår va jag o Anna på Väla. Hittade typ ingenting men köpte ny mascara, tänkte prova ngt nytt eftersom alla säger att den mascaran är sååå bra, upp till bevis!
Och sen köpte jag ett halsband som jag velat ha länge nog!
och jag är ändå helnöjd
:)
Även om jag känner mig lite pank nu...Men ändå inte för jag har bara köpt saker jag verkligen vill ha.


Vill ni se halsbandet får ni hålla utkik på mig haha.


Nej, ha en trevlig dag.
julia

Kommentarer
Postat av: l-o

Jullan var blir du av? =)

2009-01-13 @ 23:50:28
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0