8 december.

Måndag igen.
Helgen -
har varit bra. Lagfesten blev rolig och lyckad tyckte jag, sjukt god mat. Men det klart det var ju "vi" (asså laget) som hade fixat den, så det kan ju inte bli fel! Fick även två jättefina julklappar från spelen vi körde, helnöjd.

Idag har jag vatt sjukt duktig/flitig. Jag har: varit i skolan, tränat (rep.2), planerat, gjort ett kontoutdrag som en start på min nya budget - fixar den imorgon, eller i helgen kanske..., tatt tag i historian och lånat böcker + skaffat nytt lånekort på biblan, övningskört - gick kanonbra, hjälpt mamma o handla, redan packat morgondagens träningsväska, plockat undan onödiga saker på mitt rum - typ städat och så har jag glott på avsnitten 1-8 av Mysteriet på Greveholm, då jag helt gett upp den nya för i år - och därmed skaffat mig en perfekt start på denna julemånad!
- Applåder nu!

Om ett tag ska jag läsa böckerna jag lånade på biblan, sedan ska jag tvätta väck mitt smink, ta på mysiskläder och hoppa ner under täcket och invänta PB som är idag - givetvis kan jag inte missa det!

Kom på en sak till jag gjort idag! - Laddat över vår parodifilm på eget USB-minne så att vi kan redigera den, utan att behöva låna minneskortet av läraren, stolt över mig själv idag alltså!


- snart är det min tur. :)


Nej, nu är det dax att lämna datan.
Glöm inte att gå in på Du - tuben och lyssna på denna låt:
http://www.youtube.com/watch?v=Vzd5iaaUopc
-så jävla bra.

julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0