11/2 måndag.

Usch va jag inte tkr om måndagar! Helgen slut, lång skoldag och inga goda mackor hemma. Hm., de e väl så de e I guess...Jag har ju iaf ngt som inte sviker en måndagseftermiddag> tvn! :) Bara gosa ner sig i soffan o kolla på tv och bara vara helt jävla lat. Det gillar jag såna här dagar! För övrigt har jag bölat 3ggr till 3 olika program idag på tv (The war at home, Kyle XY och Grey's) :S Va e de med mig? Jag brukar inte göra det, eller har jag inte tänkt på det bara? Haha, konsigt...de brukar ju vara jag som klagar på att andra bölar när dem kollar på sad things on tv men men....

Nu, ska jag faktiskt plugga lite, har bestämt mig för att ligga i sängen senast 23.00! I hope I'll make it! Haha, jodå de gör jag, måste börja ta tag i det hela nu....

Haha.

Just nu är jag trött på: Internet, städning och prydnadssaker! usch....
Motivering: Internet = det är alltid "tillfälliga störningar". Städning = behöver jag ens skriva varför? Prydnadssaker = Jag har för många och vet inte hur jag ska placera dem i rummet....det ser bara ut som om jag absolut inte har ngn smak och har slängt in allt möjligt i rummet...men så är inte fallet....det är nämligen så att jag e förälskad i alla saker o kan inte slänga bort något....Hm, får nog göra så att jag "pyntar om" varannan vecka eller ngt...

"Ett påbörjat arbete, är till hälften avslutat"
(Jag behöver motivation)

Over and out>
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0