12 februari .

redan 12:e ? :S Haha, ja där ser man....
I alla fall idag va de skolan, lide segt men inte så farligt...sen va de hem, sova, sova, tv, träna, hem, äta, öva på prov...Sen kommer de bästa! Julia kollar schemat, ser att eng är andra lektionen o inte första! Vilket betyder att den börjar 10.25, vilket betyder att jag slipper la testa imorron! :D Eftersom, badabam, det är årsmöte för skolans elevråd och ALLA SKALL NÄRVARA! Lovely, just lovely!
jag stängde boken, ringde emmie o berätta den glada nyheten (eftersom hon också är elevrådsnisse) och sen slängde jag min latte o gick o borsta tänderna! :D
Nu ska jag sova (läsa lite först, de blir man trött av), så jag är pigg till imorgon....måste ju dock göra provet på tors, så behöver va pigg imorron så jag kan öva, men de e ändå nice! :)

"Här finns ingenting o klaga på"

Livet leker, så jag leker med livet!
Och jag bryr mig inte. Okänsligt? Nej, ingen klagar ju...
Haha (antagligen ingen som fattar, men då fick ni er en funderare iaf :D)

"She looks like Marilyn, walks like Susan, she talks like Monica and Marian"

over and out>
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0