25 februari.

Skolstart again, helt okej, känner mig ganska pigg och vädret kan man inte klaga på! :) Sitter just nu på median och inväntar lunchrasten, inte för att det är jobbigt här, men kul o träffa alla andra o fråga om lovet osv.

Annars idag hade jag tänkt att ta det hyfsat lugnt. Möjligtsvis göra färdigt några skolgrejjer, annars blir de bara tvn. Ja, jag gillar det!

Felstavning: I morse skicka jag sms och skulle skriva "lyx-människa"; en morrontrött, yrvaken Julia gjorde att resultatet blev "lycks människa". Haha snacka om att vara yr. men inte så farligt ändå..det var ju inte som att jag lämnade in det i en skoluppgift! Haha!
Jag ber inte om ursäkt, men vill bara påpeka att stavfel kan förekomma här också, men ni förstår säkert vad jag menar så jag bryr mig inte, big deal liksom? Nej.. :)

Du finns i mina tankar och så länge du har det bra där, känns det okej för mig  (v

over and out
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0