5 februari.

Sitter just nu dans la scoula och har media. Ganska tradigt faktiskt, med tanke på att vi inte gör ngt...men jag antar att de e rätt skönt ändå en sådan här tisdagsmorgon. :)

Jag har inte nämnt det, men i helgen så spelade vi faktiskt 3-3 mot Stanstad! :) en riktigt bra match av oss och det är såhär vi alltid ska spela, men vi har ju som känt en tendens till att falla ner i motståndarnas spel och då blir det såna tråkiga 2-2 o 2-3 vilket vi inte gillar! Särskilt inte med tanke på att vi match efter match mot "svåra" motståndare spelar så satans bra!

Vad händer idag?
Träning o lite plugg kanske, ska även försöka hinna med att se en film av den enkla anledningen att jag känner för det. :) Härligt.

För övrigt, mamma befinner sig just nu i Tjeckien för att jobba där i 2 veckor (åkte igår). Jag känner på mig att jag kommer att få ta ansvar för både katter, blomvattning och även en del städning, men det återstår att se.
Just nu känner jag mig väldigt shoppingsugen, men pengarna på kontot känner sig inte lika sugna, så får väl vänta lite....Kanske blir ngn liten sak nu i veckan i alla fall :)

Plugget kallar.
over and out>

julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0