6 februari.

Sitter i skolan (som vanligt), inte speciellt roligt men does it look like I have a choice? Nej... därför får man göra det bästa utav situationen.. :)

Idag ska jag bara ta det allmänt lugnt (som jag brukar uttrycka mig) och detta menas med att jag absolut inte ska göra någonting! Det låter tråkigt men ändå såå skönt :) Jag menar, alla vet vad man menar: 
 "inte gör någonting" = Ligger i sängen eller i soffan och har gosat ner sig och tittar på film o äter gott! Härligt, right? 

det som är drygast med hela dagen är att jag ska ta bussen hem o de tar sån tid o jag har inte med mitt head-set till luren så jag får sitta där i min tysta ensamhet....fast jag kanske drar till med lite nynnande, brukar bli så! :)
 Dessutom brukar de finnas ganska roliga folk på bussen....eller dem är inte roliga men när jag är själv har jag torr humor och då blir det mesta (som i vanliga fall inte alls skulle vara roligt) roligt och det resulterar i en ensam julia som sitter o skrattar för sig själv...Ni kanske tycker det låter konstigt, men det är rätt så roligt! Haha

Have a nice day, 'cause I will :)
Over and out>

julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0