29 januari

Idag va de skolan först och det satans psykologiprovet blev överstökat! TACK! Kändes som jag tappade en 10 kilos tung väska som släpats med mig dag in och dag ut sedan vi fick reda på provdatumet! (Trots detta underskattar jag inte detta ämne, de e top 3 av "roligaste ämnena")

Hur som helst, sen va de träning o jag va sjukt trött för jag gick o la mig väldigt sent, va ju tvungen o nöta in psykologin, (jag hoppas verkligen att det lösig!)

Nu e jag hemma från träningen nar o ska sätta igång  med textkn o engelskan det ska nämligen vara inlämnat imorron o jag har lovat att jag ska skärpa mig o gör man inte arbetena i skolan så blir dem till läxor, vilket så är mitt fall! Men de e rätt nice ändå....
Jag har nämligen en plan:
Jag stannar uppe så länge de behövs o gör klart allt, sen går jag till skolan som vanligt, men eftersom jag kommer bli klar me textkn idag,ikväll,inatt? så slipper jag gå på den lektionen, vilket resulterar i en avrundning av skoldagen 11.15 som e sjukt nice o då kan jag lugnt o sansat gå hem o sova och så e problemen away :)

Jag klagar inte :)


Over and out>
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0