Bliblobla...

...så brukar jag beskriva saker när jag inte vet vad jag ska säga eller skriva. Och det vet jag knappt nu? Varför e de så svårt o fatta? Det fattar inte jag...vad gör jag som gör att det låter lovande? När ska du fatta? Trodde fan att jag skulle skriva min sista sån här text för sjukt längesen, men du gör att jag sitter här än en gång o skriver detta....

Och du!! Allvarligt, vad e meningen? Du e helt förändrad, vem e du egentligen? o hur kan du göra så? Fan sjukt alltså.....

Och varför håller du på med det? Du e värd så mkt mer! Kan du inte förstå det? Va den vi lärde känna och skit i det skitet! Tro mig när jag säger att du inte behöver det....

Allt detta vill jag sä till personer, men jag kan inte, och varför kan jag då inte göra det? Ja just det :bliblobla!!


(Fråga inte...)

over and out >


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vet vem du talkar om. Så jävla stört är alltihop :S. Fatta inget, hur fan kan man ta tillbaka en sån människa? Men en sak e säker, jag kommer aldrig mer stötta henne när det händer något sånt här igen, det ska hon ha klart för sig! För så han betedde sig gör man bara inte, kvittar hur "full" man än är!!

2008-01-06 @ 10:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0