Old times..

Aa saknar de gamla tiderna....jag har alltid tänkt så, å va tråkigt man hade 2007 men faktum är att det faktiskt va ett jävligt bra o lyckat år på många sätt! Saknar vissa personer....men jag gjorde valet själv och jag såg utvägen före alla andra...jag tänker inte skriva saker som "hur kunde jag...." eller "jag e dum i huvet som gör så..." för just vid det tillfället så var det vad jag ville och det kan faktiskt inte jag hjälpa...å andra sidan känns det som att det var det bästa, men man saknar det ändå....
Och tiderna med er va också bra 2007 :) Vi hade ju skitroligt o vi va typ alltid....konstigt att man inte tänker på såna saker....Dfr man har en blogg eller dagbok, så man kan skriva där o kolla tillbkas på hur saker o ting blev som det blev! :) Det känns meningslöst för stunden men sen i efterhand förstår man... :)

Allt är ändå rätt lyckligt :)

Over and out >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0