17 maj

"Heii heii här står jag o sminkar meii"
- Nej det gör jag inte, men det är internt....Haha!

Hur som, idag vaknade jag förvånansvärt 10.00 och ja jag gick upp helt enkelt, varför skulle jag sova liksom?
Jag började läsa min eng bok Stephen King - Misery faktiskt skitbra och snart är jag ikapp med min plannering så att jag nog ska hinna bli klar i tid :) Skitbra...
Jag drog till stan med Becca o Walle hittade absolut ingenting så jag får söka vidare på Väla imorgon. Annars var det en trevlig liten trip down town :)
När jag kom hem blev det lite fika i trädgården med mina folks, inte alls fel, och lite skratt blev det nog med!

Jag har nyss vilat mig och ska alles soon bege mig till vengatan för att avnjuta en god (förhoppningsvis) måltid con la mia amica Anna  :) Något av en myskväll verkar det bli med film också! Alltid mysigt (v

                                              


Ha en trevlig kväll. (för det ska jag ha)
over and out>                       
julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0