19 maj.

Nyss hemkommen från la scoula..Efter en film på italienskan som var en operafilm?! Nej jag fattade inte ett piss och ändå har vi läxa som lyder "vad händer sen?" (i filmen då)....Ja inte en aning eftersom jag inte vet vad den handlade om...men jag skriver att dem gifter sig, det får bli bra :)

Nu ska jag äta lite för jag e gigantiskt hungrig, får se vad det blir (antagligen mackor...) och sedan blir de en chill-kväll.

Imorgon är det träning och det gillar jag! För jag har inte tränat sedan vi slutade, vilket är på tok för längesedan så de ska bli riktigt skönt! :)


When I said forever, I meant it with all of my heart. (v
- Believe it
 
over and out>
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0