20 maj.

Fint väder idag :)
Har nyss ätit frukost och ska alles soon bege mig in to le shower. Efter det blir de göra ve sig osv och sedan cykla till la scoula som börjar 09.10 today :)

Efter skolan
ska jag pluggdejta och efter det kanske slå en signal till någon för att fördröja vardagen lite med ett telefonsamtal, låter som en hyffsat "upptagen" dag...Men vi får ju inte glömma att de e träning ikväll! Vilket jag ser fram emot. Skönt att få röra på sig, ett tag sen nu.....

Nu måste jag lämna.

"Det man gör gärna, gör man i regel bra"





over and out>
julia


Kommentarer
Postat av: Emmie

Du är tillbaka i bloggvärlden. Välkommen :)

2008-05-20 @ 11:03:22
Postat av: Julia herself

Tack! Känns mkt bra! :D Jag är i form som du märker haha :D

2008-05-22 @ 21:41:45
URL: http://juliagabriella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0