21 maj.

Hey hey hey,
what do you wanna know about me today?   :) haha!

Jo dagen
har varit kort, men lång. Skoldagen var kort,kort,kort...jag va inte på matten, ville ej få reda på mitt nationella i MA B så jag sket i den lektionen...
Men jag kom ändå till engelskan där jag fick prata sån "upperclass - british"  Haha, tur ni inte hörde det gott folk,...vet ni vem Hyacinth i Keeping up appaerances är? I så fall vet ni hur jag lät! Haha, men det var ändå kul :D

Efter
engelskan blev det matan och sedan snack med Johan om att få gå tidigare om man var klar med texten, vilken jag var och då visade sig att jag inte alls behövde komma på den lektionen! Vilket betydde att jag var klar för dagen med skolan. Hur härligt som helst, tyckte jag, ända till Cajsa kom med den tråkiga nyheten att svenska analysen var tvungen att vara inlämnad idag!? annars fick man IG på hela arbetet (det har pågått i 3 veckor)!

Inte en chans att jag skulle få IG på det,...men jag hade alla grejjer hemma så ja, som tur var skulle mamma ett ärende så hon kunde skjutsa mig hem...Men när jag väl var hemkommen stod det still i huvet, kunde verkligen inte göra svenskan och blev arg.
Efter en timme skällde jag ut mig själv (i huvudet) och började med svenskan, blev klar, tog bussen till skolan, lämnade in det, tog bussen till mamma, som sedan körde mig hem! Och här sitter jag nu, helt hemkommen och vet ni vad det värsta är nu? Nu måste jag fortsätta plugga!
Aaaah!

Haha, jag får ta det med ett leende på läpparna så går det mycket lättare! :D

Igår var det träning, vilket var helt 100, sjukt skönt att bara få träna innebandy! Men jag kan ju säga att inget-tränande-sedan-vårt-uppehåll-startade hade satt sina spår! Helt död efter ett byte :S Haha, får ta tag i det där tråkiga med kondition...Men inte nu :)
För nu ska Jullsan äta mat och sedan plugga.



                                          vardagsmat?



Skolan
- underbar ibland, hatad alltid!

over and out>
julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0