22 maj.

Idag har jag först vatt i skolan, ganska drygt (3 pers på englektionen?!) Haha, kändes lite ensamt men de va lugnt...Sen pela jag mig hemmåt och efter ett tag kom moffi :) Han va supersnäll o bjöd mig o sis på en liten flygrunda! :) Riktigt kul var det faktiskt! Vi åkte nerom Malmö, ut över bron (Öresundsbron) sedan runt Turning Torso, tillbaka över Center Syd, Barsebäck och lite annat sedan en runda runt om Ven och sedan svängde piloten så vi kunde fotta vårt hus och vi hittade det! :D Vi hittade även annas hus (vilket inte var så svårt då vi hittat vårt eget) och när vi kollade på fotona nu när vi kom hem, visade sig att Anna hade kommit med på bilden på hennes hus! :D En vit liten prick ser man på altanen, haha! (Bilder kommer när jag orkar)
 
Nu sitter jag här och ska snart läsa min engbok.... :/ Visst den e bra men inte när man måste ha läst 360 sidor till torsdag...Fast jag e typ på sidan 180 så jag e ändå ganska långt kommen! :D

Jag längtar efter:
Morrondagen
- shoppingmys med annahjärtat :)
Slutet av nästa vecka - allt jobbigt i skolan avklarat!
2 juni - Florensresan med klassen :)
Sommarlovet
- krävs ingen förklaring!




"Welcome my friends,
to the perty that never ends"

- love it !


over and out>
julia

Kommentarer
Postat av: gabbsan

hoppas du får det bättre än vad jag hade det i floerns , jag & tulle hade pissregn och bara skit. men det är en fin staad :) jag är gyrmt avis kan jag säga, vad sägs om en lagresa till italien och ragga italienare ;) hahah ha en super helg , juliisssen. & glöm inte att fota snyggingen ikväll ;) mohaha

2008-05-23 @ 07:41:55
URL: http://gabbyflabby.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0