25 maj.

Jävla skit eurovison!
"Om alla andra länder röstar på sina grannländer varför gör inte våra det då?!"

Jajja nu har det hänt o vi kan inte göra något åt det, men vadå jag trodde Hero-låten va bra? Hm...

Idag har jag slappat i solen med min jävla bok!
Fyfan va jag e stressad, äckelskola!!
Men snart är det över...SNART!

Har nyss ätit och funderar på att fortsätta med äckelläxorna...jag orkar inte, vill inte och har verkligen ingen lust...Men jag måste? Yepp!!
Måste fan peppa mig själv igenom denna krävande jävla skolveckan! Jag orkar inte....
Just nu vill jag bara skrika...

AAAAAAAAHHH!!!


Förlåt för tråkigt inlägg med många svordomar...men sådana måste man också publicera! haha...

"Jag e ändå rätt glad"
:)


over and out>
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0