29 maj.

Ciao bellos och bellas :)

Idag
har det (hittills) varit den bästa dagen på hela veckan! varför? Jo, för idag har jag gjort klart det sista jobbiga i skolan! Så jävla skönt! Ni kan knappt ana vilken lättnad detta är för mig! Men den är enorm, kan jag be o få tala om! Inget mer stress, inga paniknätter natten-innan-provet och inget nationella eller sånt jobbigt! Allt jobbigt är över!!  

FYFAN VA SKÖNT!

En annan sak
som också är riktigt fint är att det är träning idag (igen, inomhus) och det ska bli riktigt skoj, taggad till 1000 faktiskt!
OBS: Taggningen kan även bero på en överbelastning av lättnaden från skolan. (Jag är inte helt säker)

 Nu hade jag tänkt ta mig något att äta, förhoppningsvis inga mackor...Men får se vad vi har himma! Ja, det känns ganska lungt med det mesta nu :)

Jag är glad .
- hoppas ni med kan vara det en sådan här underbart solig dag dag som denna :) 





                                     

                                                                                               GE MIG !



over and out>              
julia                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0