1 november .

Idag är det exakt 26 dagar kvar tills jag är 18 och får göra typ vad jag vill :)

Igår firade vi Jesper hemma hos honom med mat och dryck. Det blev pasta med en svingod kött-sås och som en avslutning, dvs. efterrätt, en sjuktgod glass-daimtårta! Asgott helt enkelt! Någon kommenterade att "han kommer att se den tårtan 2 gånger ikväll!" Sorgligt nog hade personen delvis rätt! Men vafan, ibland blir det bara så...Jag hade ändå kul!

Idag står det pizza och myskväll i min hjärna, och lyckligtvis har min familj samma tanke!
Frågan är bara: vilken pizza jag ska ta? Men det är det minsta problemet!



Nu ska jag fräscha till mig lite, behöver ju inte se ut som jag mår, om ni fattar?
Haha!

Ha en trevlig kväll!

julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0