10 november.

Idag är det exakt 17 dagar kvar tills jag är 18 och får göra typ vad jag vill :)

Dagen idag
har varit riktigt skön och annorlunda. Först gick jag upp rätt tidigt, åt frukost, duschade och sedan slängde jag i en av världens bästa filmer - Chocolat.
Efter filmen gjorde jag mig ready for school. Hade en lektion och den började 12.20, sjukt nice, bara det att när vi kommer dit säger vår lärare att det typ va en "frivillig" lektion...Då blir man inte glad...men vafan jag va ju redan där så kunde lika bra vara en sån där frivillig!

Därefter tog jag bussen till stationen för att sedan åka vidare till Lund där jag skulle möta upp pappa. Men när jag är 5 min från Lund ringer pappsen och säger att han fortfarande är kvar på jobb så han kommer så fort han kan. Jaha tänkte jag (blev sur som fan) och vandrade in på 7-11 där jag försåg mig med en kanelsnäcka.
(Där hände något sjukt..för mig, inte för andra. Därför lämnar vi det...)

Till slut kom pappa och så bar det av mot NovaLund. Först hjälpte jag pappa med det han skulle ha, vilket jag är riktigt bra på, och han blev själv supernöjd, och sedan gick jag mitt lilla varv. Hittade det jag skulle, inget speciellt, men behövligt: en mysig tröja, ett diadem och en liten svart väska. 

När vi kom hem packade jag träningsväskan och åkte och tränade. Det var en tråkig träning idag, men träning är ändå träning. Efter träningen var det Prison Break för hela slanten och fan va jag längtar till nästa måndag nu! 


Snyggingar,
Underbar film,
tröjan jag köpte.


Nu ska jag sova.
God Natt.
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0