11 november.

Idag är det exakt 16 dagar kvar tills jag är 18 och får göra typ vad jag vill :)

Idag
har jag varit jättetrött och skolan har absolut inte varit rolig att vara i då! När jag kom hem blev det soffan och där blev jag, tittade på Snapphanar (en annan riktigt bra film) men somnade ganska snabbt. Sedan var jag duktig och gjorde smaskig mat till mig själv; Mackaroner och köttfärsås, riktigt gott!

Efter det bar det av till Plantan för en domarkurs, därmed missade jag träningen, får höra på tors om det var något spec jag missade eller om det var en värdelös träning?
Domarkursen va faktiskt rolig, kan bero mycket på han som höll i den, men även på att jag var trött och var på bra humör eller så när man är övertrött då blir det rätt utflippat! Men det var bara kul. :)

Nu ska jag läsa Geografi - läxan och sedan sova som fan!






God Natt.
Sov Gott.

julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0