13 november.

Idag är det exakt 14 dagar kvar tills jag är 18 och får göra typ vad jag vill :)

(Glöm inte annas dag på söndag! 3 dagar kvar för henne! (v

Sitter här
och ska alldeles strax gå ner och ta mig en bit mat, idag blir det mackaroner och köttfärssås igen :) Smaskens!
Ska
även slänga i en film och njuta lite nu såhär innan träningen, dock måste jag plugga :/  Eller iaf kolla igenom samhällen lite... Orkar inte!

Föresten
fick gå hem från stan innan :O
Tydligen
var det sista hållplatsen, bara jaha? Där stod man som ett fjån och det var bara att börja trampa. Så jävla lamt...
Usch nej, nu är jag hungrig!



marilyn manson - tainted love.
- ibland behöver man det också ;)

Ha en bra dag.
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0