17 november.

Idag är det exakt 10 dagar kvar tills jag är 18 och får göra typ vd jag vill :)
- Visst går det snabbt?

Idag vaknade jag så precis lagom pigg, trots dålig sömn! Och jag var glad ända fram tills jag öppnade ytterdörren. Det regnade...Som tur är var det bara minilite och jag hittade ett litet grönt paraply i hallen, så jag slapp alla tankar om "komma till nästa lektion för jag måste ta bussen" och sedan satte det av mot skolan.
Började med ett eleverådsmöte med rektorn, ganska drygt o.s.v. men det tog bara en timme! (Skulle egentligen varat 2) :D
Sedan
var det matan, som svek...och därefter plugg, plugg o plugg inför konfliktredovisningen (skriftlig) som jag faktiskt klarade galant! (Kändes så iaf...)

Igår var det kalasmys hos Anna :)
Hur trevligt som helst och god mat och fint sällskap. Jag klagar absolut inte!
Givetvis glömde jag min kamera, men ja sånt e livet. Jag minns kvällen iaf och det gör anna med :)

Nu
väntar jag på mamsen sen ska vi ut o övningsköra lite och sedan är det träning ikväll!
Hoppas jag orkar...

Idag slänger jag in en bild på en av de skönaste filmerna jag vet som jag även tittade på precis:


Detroit Rock City
- har du inte sett den, se den. Den ger dig ett gott skratt och minst 3 såna "rysningar" när man bara tänker så: Awh! Haha. - i like!

Ciao bellos.
julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0