19 november.

Idag är det exakt 8 dagar kvar tills jag är 18 och får göra typ vad jag vill :)

Nu
är jag hemma efter en kort dag i skolan. Vi hade tydligen ingen religion så svenskan började tidigare och sen va det bara att dra hem.

Ska alldeles strax ta något att äta för jag är ju faktiskt hungrig nu! Och därefter ska jag mysa ner mig i min lilla säng :)
- antagligen slänga i en film eller två.

Ikväll blir det nog lite solning i "en annan del av Landskrona" med MildaMatilda, därefter har jag lovat mamsen att hänga med en sväng till IKEA för att inhandla några julklappar till äldre syskons barn och det är alltid roligt. Lär "hoppa ner" ett och annat värmeljus till mig själv också. Mysigt.
Ska även
övningsköra hem hade jag tänkt. Känns lite nervöst för jag har inte kört så mycket, men det fixar jag! Visst?

Här kommer 2 bilder.
Den första är på min andra halva (förutom anna då) och den andra är på min nya halsduk - min design mammas verk, nice.


Nä nu kurrar magen alldeles för mycket - MAT!
PussKram
julia

Kommentarer
Postat av: Maria

Gabby får göra en ny skiva till matchen i helgen, och då måste dom låtarna va med. Vi får säga till henne imorgon, eller vad säger du? :)

2008-11-19 @ 21:39:12
URL: http://holymary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0