2 november.

Idag är det exakt 25 dagar kvar tills jag är 18 och får göra typ vad jag vill :)

Sitter här
i min sköna säng med den feta Geografiboken och försöker plugga in allt som har med jordskorpan, vulkaner, tsunami, endogena och exogena krafter att göra! Och det går faktiskt ganska bra :) Har en del kvar, men det fixar jag snart.

Jag är hungrig nu också, hoppas maten är klar snart. Ikväll blir det kalopps med potatis och rödkål och vi ska faktiskt ha en tosca-äppelkaka med vaniljsås till efterrätt! Slå det!

Lite senare ska jag titta på Bond-filmen Die another Day med Halle Berry i en orange "kniv-bikini". Den är faktiskt bra den filmen, men jag gillar typ alla bond, så det är inte så konstigt.





Helgen har vatt jävligt sjuk men ändå en perfekt avslutning på lovet :/ jagvillhamerlovnutack!
Lovet har spenderats med mina underbara vänner, främst min bästa vän - Anabanana och jävlar vad kul vi har haft. Och det ska vi fortsätta att ha nu varenda dag tills ett nytt lov kommer, så vi inte tråkar ut dagarna mellan. 

Back to pluggandet...
julia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0