3 november.

Idag är det exakt 24 dagar kvar tills jag är 18 och får göra typ vad jag vill :)

Första dagen
i skolan efter lovet idag då. Va rätt lugn faktiskt, inget speciellt som hände eller så och ja, dagen gick snabbt och så, så jag kan inte klaga.

När jag kom hem slängde jag i mig några mackor och tänkte plugga lite geografi...Men jag fastnade vid tvn och sedan dröjde det inte länge förrän jag låg och sov. Fan! Jag älskar att bädda ner mig och bara mysa i sängen, men inte mitt på dagen när jag har saker som måste göras. Usch...Fast vafan, jag mår helt bra nu, jag behövde den lilla sömnen och jag är ändå trött nu så jag kommer förmodligen och förhoppningsvis att somna normal tid ikväll...Det återstår att se.  

Kollade Design: Simon och Thomas innan! Fan va dem e sköna alltså. Jag gillar det skarpt. Haha, dem ska alltid börja småtjafsa och sånt och det dem gör ser ut värre än fan....tills dem är helt klara! Då blir allt dem gör helt jävla fabulous och ja, det är därför jag gillar det.

Nu
sitter jag här i min sköna säng och pluggar lite och väntar på Prison Break.




Bjuder på en bild på den coola spargrisen jag fann och förälskade mig i på Liseberg i somras.
Jag hade inte råd... :(


Ha en trevlig kväll.
Nu är det Prison Break för hela slanten.
julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0