4 november.

Idag är det exakt 23 dagar kvar tills jag är 18 och får göra typ vad jag vill :)

Och här ligger jag
i min säng som vanligt. Ska stänga ner datorn nu för att ägna mig åt äckelgeografi fram till träningen! Sounds like fun? NO!!!!
Men som jag brukar säga: det måste göras!

Ser verkligen fram emot träningen nu bara för det...Men när jag kommer hem väntar ett nytt förhör på jävlageografiskiten! Men jag ska klara det på ett eller annat sätt! Jag ska få bra på detta även om det stör mig i huet hur tråkigt det är!! Jag är beslutsam!


Jag vill inte....

Hörs senare eller imorgon?
Ha en skön dag (utan plugg förhoppningsvis)!

julia

Kommentarer
Postat av: linnea

fan vad kul vi hade på liseberg du :) och imorgon höhö. när vi blir utanför.... ;)

2008-11-05 @ 17:45:33
URL: http://linnejaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0