5 november.

Idag är det exakt 22 dagar kvar tills jag är 18 och får göra typ vad jag vill :)

Idag
har jag först varit i skolan och fått det jävlaskithelvetesgeografiprovsjävlet avklarat och det känns sjukt bra! Däremot är jag inte alls nöjd med hur det gick...fyfan, fast nu bryr jag mig inte, jag kunde inte övat bättre på det än vad jag gjorde så jag har gjort mitt bästa...Det räcker till ett fattigt G iaf....
Men det har gått bra i dem andra ämnena hittills så jag får sväva på det ett tag till :)

Efter skolan
tog jag det bara lugnt och gjorde sånt jag gör när jag inte gör något annat, typ målar naglar, lyssnar på massa musik, checka kläder på datan eller äter....
Efter mitt "inget.-göra" mötte jag upp Matilda för att dra och få en känsla av sol, värme, lugn och sommar i form av solariet. Mycket bra, ska sola där i fortsättningen: Sol Paradiset !
"Underskatta aldrig den andra sidan av Landskrona"


Då var man brun...!!
- Sommaren 06


Nu
ska jag ta tag i morgondagens läxor.
Inte så farligt hoppas jag.
Efter det ska jag sappa på tvn och sedan sova gott som fan!

Love
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0