8 november.

Idag är det exakt 19 dagar kvar tills jag är 18 och får göra typ vad jag vill :)

Dagen startade med match.
Och den vann vi ganska fint med 6-2. Bra gjort tjejer! Vi spelade faktiskt bra, däremot hade vi mycket otur framför mål. Bollarna ville helt enkelt inte in när dem skulle...dem hade en målvakt man sent glömmer. En av de bästa i serien, lätt...
 
Nu lyssnar jag igenom "idolernas" rock-låtar från igår. Shit va bra dem var! Jag brukar inte följa idol eller så, för jag tycker det har spårat ut som fan...detta året är inte heller något undantag, men detta året är det speciella, nya människor som är med, och det är ny jury, så lite bättre har det faktiskt blivit! 
Jag väntar på att maten ska bli klar också, dödshungrig! Idag blir det spaghetti o köttfärsås, på beställning av mig själv! Hur gott som helst efter en match.

Ikväll får jag se vad som händer, kanske hänger med Becca, Elin o dem andra ut, eller så stannar jag bara hemma och myser med choklad och film, hm. Får se hur det blir.



Liten bild på mig och anna.
Fyfan va vi ska ha kul på Gothia! Längtar som fan!


Nu kallar mamsen - maten är klar!
Have fun tonight!
julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0