9 november.

Idag är det exakt 18 dagar kvar tills jag är 18 och får göra typ vad jag vill :)

Igår
blev det faktiskt ingen hemmasittarkväll. Jag ångrade mig och vid halv 9 mötte jag upp Rebecca och så hade vi följe hem till Elin. Där blev det en massa skitsnack och skratt och vi hade kul. Vid 10 - halv 11 drog vi ner till stan, för att möta upp Jesper, Oliver och dem andra. Ganska kul va det och ja det blev en lyckad kväll.

Idag har jag inte alls gjort så mkt, pluggat lite och tatt det lugnt. Ska snart ut och övningsköra lite med mamma, ett tag sen nu, så det måste jag faktiskt. När jag kommer hem blir det plugg och tvn - ensam mamma söker. (Jag som hatade det innan, sjukt...



Idag åt vi thai-gryta med ris och sötsursås, också en av mina favvisar. :)

Efter maten
firade vi pappa lite på farsdag. Han fick massa trisslotter o sånt ni vet. Men han vann bara 20 spänn ! Haha. Han vann i alla fall?

Nu ska jag återgå till plugget
Ha en nice kväll.

julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0