17 oktober.

Ja då var man tillbaks till bloggen då va...
Har ju hoppat över de ett tag nu, men de e bara för vi haft prov och då har jag pluggat på det, och när jag inte har pluggat på det har jag tränat och när jag inte har tränat har jag ägnat tiden åt mina vänner och när jag inte gjort det har jag bara slappat och det förtjänar jag! Så det så!

Idag vaknade jag 05.18 och var superpigg?! Fattar ni? JAG! Jajja, det va det skönaste som hänt på jävligt länge! Har aldrig mått så bra, tänk att bara vakna så och inte höra ett enda ljud och bara ligga där o tänka för sig själv. Sånt behöver jag mer av...För ungefär en kvart kändes det som att jag va ensam vaken i hela världen, Fan vad skönt det var!

Träningen idag... Först hade jag mitt sånt personliga-samtal, gick väl bra. Fatta inte riktigt vad det gick ut på men eftersom dem inte sa något så var det väl som det skulle? Haha :P Sedan gick det bra på träningen också tyckte jag...Men stackars Gabbsan spräckte brynet! Ajja, du får se tuff ut i alla fall, det är något ju ? :D (Måste se positivt på det ju!) Och jag krockade lite med Johanna o trillade över varandra så min andra fot fick sig en dösmäll, men det är över på nolltid! :) Nej, nu ska jag sluta klaga, det har faktiskt varit en trevlig dag och DET VAR GOD MAT PÅ MATAN IDAG! Det gillar jag!! Blev mätt för första gången sedan det var god mat sist!

Haha... Historie-lektionen var också så jävla bäst! Kan inte förklara för den som inte va där, men Richard Rock!!

Nu ska jag sova :)
Åh, va skönt det ska bli!!
God Natt.
julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0