3 oktober.

Klockan är 11.11 och här sitter jag in da school och har fruktansvärt tråkigt!
Dessutom märker jag att jag inte har någon bild till min artikel på kaktusbladet och sitter i luren nu för att fösöka fixa det...

Idag ska jag bara ta de lugnt med 2 vänner, kanske 3? Och det ska bli kul på ett sätt eftersom det var år o dar sedan vi umgicks sist, och vi hade alltid så jävla kul, så det blir helt klart en kväll att se fram emot!

Imorgon, skulle jag egentligen spelat match, men tyvärr sviker jag laget och drar till grannlandet istället på ett ganska stort, som jag förstått det, släktkalas! Det känns dumt att säga det men jag längtar faktiskt. Tänk bara småshopping och jag menar det är danmark så där är ju fullt med godsaker! Mams!
Sen var det också sjukt längesen jag träffade mina nästkusiner där så det är också roligt, sen kan det bero på mina sjukt dåliga träningar som jag istället väljer danmark?(Nej skulle faktiskt aldrig svika pga av det)  


Vad sägs om en resa till paradiset?

Nu ska jag återgå till skolan...
Och så småningom mat!

Ciao.
julie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0