6 oktober.

Skolan
- har faktiskta varit rolig idag och bjudit på en och annan skratt-attack!
Haha!

På samhällskunskapen...
Alex:
Vafan, tjänar hon så mycket pengar på att skriva om sina ansiktsbehandlingar?!
- Jag kan också då!

jag skrattar och det blir tyst en stund...Alex sitter o kollar lite på hemsidan efter ett tag:

Alex: Dagens outfit?!.....
Alex: Vafan....

Hahahaa! Fan va han är rolig, jävla tur att han började i vår klass, annars hade den inte alls vatt lika rolig!

Nu sitter jag och lyssnar på musik och typ väntar på mamma bara, ska ju till Fysiken och kolla vad det egentligen är för fel på min fot, eftersom den fortfarande gör ont! :O
Jag dör om dem säger att jag ska vila i 2 veckor eller något sånt, inte en chans att jag gör det!
Usch nej....hoppas på det bästa...




So long.
julie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0