I don't wanna hang out with old people...

- I wanna play volleyball!


Idag har jag inte gjort så mycket, som vanligt, vaknade (för sent) och missade intro på "skolan", men jag bryr mig inte så extremt om det ändå..I alla fall, sen gick jag till körskolan där jag träffade Gabbyflabby :) och hann göra en pärm innan jag skulle ta bussen till stationen. Sen tog jag tåget till helsingborg och mötte upp mamma. Vi gick runder lite och letade efter rosa kläder till min maskerad-dräkt (eller va man ska kalla de) dock utan tur så vi får åka till malmö o fixa tyg och sy allt on-our-own med help från big-sis men de blir säkert svinbra ändå (haha, svin, de passar in till min dräkt..) Sen satte vi oss och åt på le haket och sen åkte vi hem och träffade Tulle på stationen gjorde vi också :) Ja där ser man!
Väl hemma målade jag naglarna, blev bra för en gångs skull - tackar quick dry! Fan va effektivt..
Nu väntar jag på criminal minds - fantastiskt bra program, ska även äta lite gotte till :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0