Time for commercial..

Jag e så jävla trött på dåliga reklamer nu att jag letar efter de som faktiskt är bra! De sämsta och mest frustrerande reklamerna just nu är dem jävla med sån drick-youghurt som "förstärker kroppens försvar" - Actimel och den jävla Activia! FAN va jag HATAR DEM!!! "Mitt yrke är en ganska utsatt miljö...." "Ska du med o bada?" "Jag vet inte min mage känns lite uppblåst" Har någon frågat om din jävla mage? Ah!! Orkar inte med dem....Och sen den med cp-säret "Sms:a och ring....118 fråga Anything! Får panik! Hur jävla dåliga reklamer kan det finnas? Och sen såna tandkrämsreklamer:
"Malin 42 år - legitimerad tandäkare" - Vad rekommenderar hon? "Jag rekomenderar colgate....bla, bla, bla....
Om företagen verkligen vill att man ska köpa deras jävla produkter gör något bra av det då! Man fattar att dem behöver sälja mycket så att dem kan anställa bättre skådespelare till sina reklamer och dessutom anställa någon med vett i huvet för utformning och repliker i reklamen! Vem FAN kom på skitet?!!!

Tacka vet jag för LOKA - reklamerna, dem är bra!
T.ex. den när ett äpple åker genom jordklotet - den tycker jag är cool och sen den nya Loka likes passion, ser hur härligt ut som helst att man själv vill vara där. Det får mig att köpa LOKA trots att jag inte är glad för mineralvatten!
Ni andra KASSA JÄVLAR - Se och lär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0