3 dagar är en kort tid, 1 vecka är lång.

Om 3 dagar sitter vi på planet...FYFAN va skönt! Get away from this and that? Oh yes.
Now it might seems as if I don't have much to get away from and of course it will catch me uppon the way but if I may say so I find it quite as an escape.
Ikväll har jag varit på bio - i Landskrona - med johanna & anna. Filmen var bra och det blev en successfull movienight. Something wierd happened but it was gone in a minute, still my thoughts are in that moment.

Nu ska jag sluta med the riddles och sova? Ja jag hoppas det i alla fall. Imorgon ska jag fixa massa saker och ladda inför en ny vecka och vår fina resa. Next up: PACKING LIST.


Just the way I like it.
Fyfan va fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0