Jag ska göra förändring...

var så säker! När, varför eller var kommer jag till en annan gång så nu släpper vi det!

Ligger här i min fina säng och lyssnar/kollar på VH1 på tvn. Innan va de Final Countdown - 50 Best Soundtracks. Gissa vilken låt som låg på förstaplatsen! (Svaret e rätt obvious(?) när man vet det...) Celine Dion - My heart will go on! Åh den e så fin den låten, men absolut inte min favorit bland hennes låtar, så nu fattar man hur bra hon är!

Imorgon är det jobb och sedan fest kanske? Ja vi får väl se. Julfest på lördag också ju så man kan ju lägga ihop ett och ett och få fram hur söndagen kommer att se ut: Slapp!
Men det gillar vi! Fast får ju inte glömma att jag ska julhandla och sitta seket på lördags-dagen så jag kanske får ta de lite lugnt imorgon i alla fall, ja vi får väl se. Det brukar ju aldrig bli "bara en drink...".

Nu ska jag göra mig i ordning för läggdags, känns olönt då jag vet att jag kommer sitta här ett bra tag till..Men vafan så e de gjort i alla fall.

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0