11 februari.

Här sitter jag och håller på o byter om samtidigt, smidigt va? I alla fall, de bär alldeles strax av till mission impossible! Alltså spinning!
Har aldrig kört det förr så de känns lite så, men vafan jag e ju en tränerska så så jävla svårt kan de väl inte vara? :D

I alla fall
när jag kommer hem blir det MAT och sedan sätter jag igång med dagens plugg som består av radiolyssnande! Inte jättekul...men de e bara för vi ska till SR imorgon, vilket förhoppnignsvis blir roligare! Liten tripp till malmö är aldrig fel, får bara hoppas att vädret håller i sig så är jag helnöjd!

På tal om malmö. Det blir mycket malmö nu..Först dit med skolan, sen dit för att spela match o sen dit för o festa loss. Jaja, får se vad jag tycker om malmö efter denna vecka, men sen e de ju LOV :D Fyfan va skönt.


Hon ser ju glad ut i alla fall?

Nä måste sticka nu!
Ha en förträfflig dag.

julie

Kommentarer
Postat av: l-o

Jullan, du är ju riktigt grym på att uppdatera din blogg. Måste dock påminna dig om JULTEMAT =)Ses imrogon, nice nice! Sov så gott...

2009-02-11 @ 22:57:04
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0