14 februari.

Idag är det alla hjärtans dag.
Det har hittills varit en bra dag.
 Jag vaknade av att mamma kom och väckte mig med choklad (ni vet såna hjärtan från marabou?) i alla fall, mycket snällt av henne :)
Därefter
blev det bulle-frukost (pappa hade vatt iväg o handlat och dukat) sedan fick jag ett sånt "tipspaket" som hette Lördagsgodis - där va bl.a. KENO och fotboll inblandat. Förstår inte så mkt men jag hoppas det går bra i alla fall :) 

Sen kom storasyter och barnen och så åkte vi iväg och köpte tyger till min balklänning. Och lite annat vi behövde. Sedan åt vi och nu sitter jag här och laddar inför kvällen.

Och ja ikväll startar kvällen hemma hos malin min gamla och kära vän. Sen ska vi iväg och göra världen osäker. Haha. Nej men vi ska ha lite skoj bara! Anna va inte pepp på att följa med, vilket är förståreligt, men hon får säkert en megamysig kväll hemma istället, vilket alltid är skönt. Dessutom har vi hela lovet på oss - (att bada bubbelpool m.m. ;) haha. sry a kunde inte låta bli att komma o tänka på det)

Denna låten blir man partysugen av! 
I alla fall jag. Man vill bara ut o röra på sig o ha skitkul o.s.v.
Hoppas ni fattar när ni lyssnat...
 http://www.youtube.com/watch?v=j6woSGy3NAc
(vet inte hur man får den så på bloggen, dfr får ni länken istället)

(L-O - vad sägs? Jultemat is gone!)

Nu måste jag se vad jag ska ha på mig, har nämligen inte en aning:S
Ha en fin fin kväll/natt allihopa.
Puss&Kram
julie

Kommentarer
Postat av: l-o

Nöjd, mycket nöjd! Du är en riktig hejare på det här med bloggar =) Ha en trevlig kväll så ses vi inom kort!

2009-02-14 @ 22:33:28
Postat av: Anonym

Vi gillar bubbelpooler ;) haha

2009-02-15 @ 17:35:19
Postat av: Julia herself

Haha OM vi gör ;)

2009-02-16 @ 00:32:37
URL: http://juliagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0